beaaswenssonn

Alla inlägg under juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 5 juli 2012 19:49

OMG ! 

Blev nyss jätte glad när jag läste på startsidan att bloggplatsen appen finns för Android nu ! ;D;D;D;D♥♥♥♥

*Happy giirl!*

Btw..

Nu har ju Frida åkt hem, hennes syster kom helt plötsligt och hämtade henne.. Tyket.. 

Så nu har jag gjort muffins, och ska nog smaka på någon.

Otroligt gött väder idag också. Men nu ska jag busa med vovvarna. 


Blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 4 juli 2012 21:36

Hej !

Idag är det ju då Onsdag ! Chiill, lill-lördag u knnow (yyy).

Frida är ju fortfarande här, och idag väckte hon mig klockan halv nio, och skyllde på chico... Hon säger fortfarande att det var han, och jag får la tro henne denna gången då ._.

Idag har vi typ badat, och solat hela dagen. Men vi har också vart ute och gått mycket, chill alltså.

Först typ kl 12 på dagen så gick vi till Annelund. Chill.♥

Sen nu på kvällen har vi vart ute med hundarna. På vägen hem, så fick jag typ panik för 
Buster (idioten) sprang rätt ut till asfaltsvägen, utan koppel, helt ensam. Chico förskte springa efter, och Buster bara försvann O.o

Sedan såg vi massa bilar sakta in, så vi trodde typ att han hade blivit påkörd. Men när vi kom hem och hade letat ett tag, satt han vid dörren och väntade på oss. Snäll hund ^^

Nu ska vi väl typ chilla vid tvn eller något. Vi får la se vad det blir att göra.

Men orkar inte blogga mer. Älskar er Puss ! ♥♥♥


Blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 3 juli 2012 21:27

Hej!

Nu är det ju då Tisdag kväll, ganska chiiill ! Frida är ju här, och vi har inte gjort så mycket, bara gjort videoinlägg. Som hon inte vågar vara med i ._.

FEGIIIIIS, vilka håller med mig ? Man gör ett videoinlägg för att ha kul, right ? Min min söta lilla kompis fattar inte det :c

Jag vet inte vad vi ska göra ikv. Vi får la försöka dygna som vanligt dåå... Blir la av att dö av trökighet vid datorn.. Hmm...♥

Frida ska snart få blogga på sin blogg, hon ska ju sova här till på Torsdag .

Jo just det ja ! Vi har badat i poolen två gånger. Första gången, när vi klev i, var det 15 grader. Andra var det 16... Någon måste ha gjort något, jjag skyller på Frida :s

Jag mår bra, lalalalala....

TONIGHT I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING DODODODODOOD

I JUST WANNA SLEEP IN MY BED ! ;D;D

BUT I MUST PICK UP MY PHONE,

SO YOU DON'T HAVE TO LEAVE A MESSAGE AFTER THE TONE.

BUT TONIGHT I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING, NOTHING AT ALL ! 


Eller ngt....


Nu ska frida få blogga så. Pusshej ;*

checkka hennes vackra blogg också http://friidagustafson.bloggplatsen.se


Blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 3 juli 2012 16:35

Hej ! Jag har nyss redigerat lite bilder, två stycken på Frida och en på mig och henne, jag ska göra klart dom, men vet nte när...

Såhär ser dom ut än så länge;)

     


Så ser dom ut än så länge ja, bilden längst upp är gjord på världens sämsta sida, eftersom mitt paint cpade ut :o 

Gjord på Pixlr.com

De andra är ju då gjorda på paint, men ingen av dom är klara än..


Får försöka senare, och se om mitt paint fungerar då..

Men jaja, 

Nu väntar jag på att Frida ska komma hit, hon är nog påväg (tror jag). vi ska BADA ! ;D;D;D;D

Mamma har gjort muffins som vi ska äta när min syster med familj kommer hit. de har ju vart i GRekland (fuskiisar) i 10 dagar eller vad det var xd

Vill med dit.. Verkar vara så himla vackert där. 

Vi får la se hur bruna dom har blivit, hoppas inte brunare än mamma, då är det bara kaos :o 

hoppas dom har satt ihop en skiva med bilder. 

Men nu hörde jag mamma säga att dom kanske inte kommer, eftersom båda min bror Eric och min pappa är "sjuka" eller dom är förkylda, och har typ feber. Eric har haft ont i halsen också. Men jaja, hoppas dom kommer ! ♥

Frida åker typ nu, så hon är väl här om 20 minuter eller något.


Men jag bloggar senare, pusshej ! ;*


Blog u later   


Av Beaa Swenssonn - 3 juli 2012 09:12

Godmorgon !

Idag är det ju då Tisdag, och sommar lov (y) ♥

Chill blir det idag, det är fint väder utee här hemma. Och det är bara gött..

Vi får se om Frida kan sova här några nätter innan hon åker till Kungshamn på söndag. Hope so ! ♥

Hon är ju liksom borta 2 veckor sen, och är hemma tre dagar och sedan åker hon till varberg :s

Men jag kanske ska med till Varberg så det är lugnt ! ♥♥♥♥♥♥♥

Idag är jag OTROLIGT trött... Vet inte varför.. Men jajajaj, tar dagen som den kommer.

Blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 23:35

Hej ! 

Nu ör det så tråkigt så att Wallander är slut :/ ♥♥

Så nu blir det la att döö vid datorn...♥

Orkar inte blogga.


blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 22:05

Chacha ! 

Har nyss ätit jordgubbar och kollat på Lotta på Liseberg !

Mysiigt !


Måste bara skriva detta för att jag har så sjukt dålig humor. Jag och min bff Ewe, skrev på fb på ett inlägg om att vi hade ätit jordgubbar.. Då kommenterade John, min kompis "Känner mig fa: Haven't eat några earthgubbar ;)" HAHAHAHAHA OMG trodde serri att jag skulle dö av skratt ! 

för er som inte fattar så är fa=forever alone;D;D;D;D;D;D;D;D

Bara för att jag har så KUL! 

Just nu är det Rapport på tvn, så jag har tid att blogga, sen fortsätter jag att kolla på underbara Wallander ! ;D

Ännu mer mys, med min Englands filt ! ;D;D;D;D

Me love ! ♥


Men det börjar typ snart, så.....



......Blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 17:30

Jag har så tråååkiiiigt, tycker att någon kan underhålla mig . Funderar på att ut och jogga med Chico, men jag vet inte hur vädret är riktigt, vet inte om det kommer regna...

Men jaja, jag har tråkigt.

byebye .♥

blog u later ;*

 

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards