beaaswenssonn

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 6 juli 2012 22:22

Hej!

Nu är ju redan fredagskvällen slut. 

Vid klockan 6 typ så började det åska, så det var bara att dra ur nästan all elektronik. SEGT. Så vi satte oss och spelade kort till typ halv 8, sedan började vi kolla på en film, Safe house. Gud vad den var dålig. Action/Thriller. Så tråkig. Precis som alla andra.

Nästa gång ska jag se till att vi hyr Paranormal activity eller något. Så mycket bättre. Men jaja, jag mår MYCKET bättre nu. Och hoppas på att jag och Ewe kan dra till Alma och sova där. Let's hope so. Men då blir det svårt att blogga eftersom dom inte har någon mottagning där. Men kan isf kolla om jag kan få låna dator.♥

Nu blir det la att sitta uppe halva natten, som igår. Till typ 2 eller något. Jaja. 

 

Blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 6 juli 2012 14:53

De fyra översta är 2012 lix.
De tre andra är 2009.

Av Beaa Swenssonn - 6 juli 2012 14:47

Blir så jävla förbannad På alla dessa Jb haters. Vadfan ni känner honom inte, och samma sak med alla jävla beliebers, ni är så jävla omogna om ni säger att ni älskar eller hatar honom, du kan älska/hata hans röst eller låtarna. Men inte honom, för ni vet inte hans personlighet. Och sen undrar jag om ni är helt störda i huvudet alla haters, varje gång man pratar om JB så blir man avbrutenmed "BABY BABY BABY OOH!". Innan ni dömer hans röst ska ni fan ta och lyssna på hans nya låtar. Baby är inte hans bästa låt. Men jag tror inte att alla haters kan göra det bättre, men vissa kan det säkert. Och om dina vÄnner inte gillar honom, och du gör det. Om dom retar dig för det. Vafan är dom för vänner då? Väx upp era jävla idioter som.dömer folk utan att ha träffat dom IRL.
Jag älskar hans röst. Och tycker han är skitsnygg, och jag är fördjävla stolt över det.

Av Beaa Swenssonn - 6 juli 2012 10:27

Är det inte underbart med Fredag igen...?

Sista dagen innan helgen, eller man kanske räknar det till Helg, det vet jag inte men. Det är iaf otroligt gött ! 

Jag är jätte sur idag, på dåligt humör, för jag har blivit förkyld och har ont i huvudet :s Och imorgon ska jag troligen till min bror ooch hans tjej, men jag vet inte om jag kan eller orkar :o ♥

Men jag får la ta någon huvudvärkstablett eller något. Men jag har ju då lite problem, jag kan inte svälja tabletter, jag kan baraa inte, jag kan svälja hela makaroner och allting, men jag lyckas inte med tabletter! :o 

Någon annan med samma problem ? ♥


Men jaja, idag blir det väl att dryga vid datorn.. Blö.

Men jaja, puss.


Blog u later   

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards