beaaswenssonn

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 20 juli 2012 23:37

Ville bara säga tack till de som har besökt min blogg hittils. Om ni hjälper mig, kan vi göra bloggen berömd. Det är min dröm, att bli känd bloggerska. Så snälla låt mig uppfylla min dröm, bara ni kan hjälpa mig, då kan jag också försöka hjälpa er med era drömmar !

PUSS PÅ LÄSARNA!

Av Beaa Swenssonn - 20 juli 2012 20:43

Hejsaaaaaan !

idag har det vart gött (yy)

Har fått framsidan målad, gött ! Sen har jag ju bara 3 sidor kvar att måla men aah, tänk positivt Beaa...

Har vart i Hja idag med mamma också. Vi gick in i "Sveriges Minsta Galleria" och mamma köpte Jeans och en blus, gulligt :3

Sen har jag hittat vad jag kan köpa för mina pengar som jag får för att jobba. En surfplatta 7" skärm, 1190:-

Helt värt det, men 7" är ju inte så stort, men den kan jag nog nöja mej med ;)

I morgon blir det ju kalas, vid klockan 2 tror jag att alla kommer. Sen på söndag blir det att sola hela dagen ! Sen på måndag kommer Frida ! ;D

Vi kommer ha det bäst. Och mmamma med, efttersom hon ska md min syster med familj till fjällbacka mån-tors ;) De har hyrt en stuga där ! ;) Så vi är ensamma hemma hela dagarna ;)

Men jaja. PUSS!


Blog u later!   

Av Beaa Swenssonn - 20 juli 2012 12:04


Kolla gärna på videon. En kille har sin största dröm att bli fotbolls spelare. Han är 15 år och spelat fotboll i nio år. Han ville att jag skulle dela videon, för att han ville dela med sig och visa vad han kan.Han har bestämt sig för att göra det han brinner för. Och det är ju just då fotboll. Han försöker träna varje dag, ni kan följa honom på twitter under denna adressen. Och han följer alltid tillbaka.

https://twitter.com/#!/FirathanKoca

Hoppas ni gillar det han gör, och jag hoppas att han lyckas stort genom fotbollen! Lycka till.

Av Beaa Swenssonn - 20 juli 2012 10:45

Hej  ! Nu är det ju då Fredag morgon ! Sååå chill. Om det blir bättre väder fram på da'n, så ska jag måla klart det som jag kan målaa, sen så blir det att chilla. I morgon har vi ju kalas för pappa som fyllde år igår. Grattis till honom.!

På måndag kommer Frida, vi kommer ha det så bäst. Och min kroppp är så trött att jag knappt kan skriva... HÖH.

Men jag skriver mer sen. PUSS.


Blog u later !  

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards