beaaswenssonn

Alla inlägg under juni 2012

Av Beaa Swenssonn - 24 juni 2012 18:02

Kan inte Friida den segot komma nu, fast hon är ju på kalas nu, och sen ska hon packa, hon kommer inte hinna komma innan i mrn :/ 

BLÖ!


Jajajaja, några bloggar jag följer....

http://footbaalofjortizz.bloggplatsen.se

http://nattstad.se/pinglorna

http://vilmasvea.blogg.se

http://friidagustafson.bloggplatsen.se

http://kissies.se


Läs dom gärna ! 

Blog u later ;*


Av Beaa Swenssonn - 24 juni 2012 13:10

Hej !

Har nyss städat mitt rum, så jag typ svettas ihjäl :c 

Men jag får överleva eftersom jag ska på läger.. !♥

Det jobbigaste är att vi har tältresning kl 10 på morgonen, men det ska spöregna i mrn, så vi kommer tyyyyp döööööö :s ♥♥♥

Men jag och min Frida överlever säkert, bara för att hon är min girliie ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hmm.. Don't know what to write.


Blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 24 juni 2012 08:45

HejHej  !


Idag vet jag inte vad som händer, jag får la packa klart till lägret osv...

RINGA FRIDA, som jag glömde bort helt igår.. Smartiie !

Göra klart nya designen, höll på med en header i typ 2 timmar igår.

Jajajaj, blog u later, puss ;*

 

Av Beaa Swenssonn - 23 juni 2012 19:59

Hej ! kollade på film igen med Chico , denna gången checkade vi "10 things I hate about you" Gud vad den är skön ! ^^ Min filmstil fullt ut !♥

Ska se om jag kan göra en ny design på bloggen nuuuu!

Ätit Jordgubbar och grädde... MUMS ! Hehehehehhe...♥♥♥♥♥


 

Av Beaa Swenssonn - 23 juni 2012 17:02

Hej !

Jag har nyss vart ute med Chico och Buster och "spelat fotboll" som innebär att Chico har bollen i munnen, jag tar den och sparkar iväg den, och Buster tar den, och Lägger den till Buster, och så samma sak om och om igen  ! ♥

Mina sötnosar !♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Nu ska jag fortsätta packa ! Ska ju på läger på Måndag, längtar ! ♥

Ska ringa Frida (http://FriidaGustafsson.bloggplatsen.se) också ! ♥

Jaja vi hörs, pusshej ! ♥



 

Av Beaa Swenssonn - 23 juni 2012 15:10

Hej, har "nyss" haft filmmys med Chico, vi checkkade Fame ! Han tittade hela tiden förutom när dom sjöng, för dåå somnade hanxd ♥

Kollade in http://Kissies.se förut, vacker blogg, verkligen ! Diggar henne, She's my Idol, or kind of actually xd ♥

Nejmne, hon är cool, hon har sin egen stil, och hon gillar vad hon gör, annars skulle hon väl sluta, eller ?


Här är iaf en helt UNDERBAR låt, som jag har blivit helt jävla crazy ii  !


Åååååh! Måste påpeka detta ! Man kan varken älska eller hata JB om man inte har träffat honom, jag älskar honom inte, jag älskar hans röst och hans utseende, det är inte samma sak som att älska "honom" ni vet inte hur hans personlighet är. Ni har inte träffat honom ? Ni kan inte hata honom heller, om ni tror på allt som står på internet och allt om honom i Tidningen om att han har gjort si och så, hu rkan ni vara säkra på det ? Bildbevis, det finns photoshop, det finns lögner. Sluta snacka skit om honom ! Och sluta kalla honom bög, vad har han gjort er. Ni killar som säger att ni hatar honom, är säkert bara AVUNDSJUKA  ! Han har flickvän, som kanske inte ni har ? Väx upp era idioter !


Nu har ni fått höra vad jag tycker om alla haters ! och jag menar inte bara att ni ska sluta "hata" honom, sluta "hata" alla ni inte känner okey ? 


Här är några mer vill ha iaf  !

Have2have - Skoletter, Lucia3 hos Mylovebasket Justin Bieber - Someday Edp 50ml hos Mylovebasket Doreanse - Fresh Lace String White hos Mylovebasket Have2have - Mila2 Shoe hos Mylovebasket  - Alyssa Ashley Fizzy EdT 25 ml hos Mylovebasket River Island - River Island Dip Dye Wayfarer Sunglasses hos Mylovebasket



 

Av Beaa Swenssonn - 23 juni 2012 08:51

HejHejHejHejHej...!♥


Igåååååååååååååår! Hade jag skiiiiitkuuuuul för kvällen innan hade jag och mamma suttit och pratat om Ullared, och hon sa då att vi inte kunde åka dit för att vi hade för lite pengar, men senare på kvällen kom pappa till oss och sa "Gissa vad vi ska göra i morgon?!" Jag bara "Fira midsommar typ?" Han bara " Vi ska åka till Ullared!!!" Snacka om att jag blev totally crazy dååeee, sprang runt och skrek Ullared överallt. Nackdelen var då att gå upp kl 6 på morgonen för att kunna vara där vid 8a, det tar ju lix 2 timmar för oss att åa dit, men snacka om att jag var gllaaaad ! Vi åkte typ halv 7, tog med oss frukost och lite sånt, Varje skylt jag såg om Ullared skrev jag "ULLARED... KM!" HAha,, jag vet att jag är random !

Vi satt och sjöng, och käkade macka, hhööhöhö. Jag hade jätte kul, och när vi väl var där, vi var där i typ 2 timmar, jag och mamma samlade ihop KLÄDER i en kundvagn till mig och henne, sen hade jag massa andra prylar ocksåååå! Så jag hade typ en kundvagn med grejer till mig. Och mitt bästa köp var min england filt  ! Omg, blev helt jävla galen i den, den var ju helt underbart snygg och myysiiiiiig, vet inte riktigt när jag ska använda den men ändååå, jag hittar väl ngn gång.


Herregud, på kvällen åkte vi till min faster m. familj för att fira Midsommar, Vi åt lite paj först, och se'n så körde vi en 5-kamp, vi vann frågesporten, men inte allt ihop :p 

Efter det åt vi middag, potatis, sill, kyckling, fisk, fläskytterfilé m.m ! MUMS ! ! ! !

Se'n efterätt, vi körde fiskdamm också, jag fick hundbajspåsar xd passande nu när jag har min lilla Chiico  !♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vi satt och snackade lite, och var SOCIALA! :o

När vi åkte hem var klockan typ halv 11 eller något, när vi kom hem så tvättade jag bort sminket, fixade håret, tog på mig pyamas sedan gick jag och Chico upp tilll mitt rum för att sovaa ! ! ! ! !♥♥♥♥♥♥♥♥♥


I morgon ska jag börja packa för lägret, åker ju på måndag :') LÄNGTAR ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vi får se om jag bloggar då ! ♥


Här får ni lite redigerade bilder jag har fixxaat !♥♥♥

                       



Här är några vill ha också  ! ! ! ♥♥♥


Black Rose Love - Black Rose Love Silver Plated Eiffel Tower Ring hos Mylovebasket Noett - Armband - Rosa hos Mylovebasket ASOS - ASOS PETRA Lace Up Platform High Shoe hos Mylovebasket ASOS - ASOS Supersoft Ultra Skinny Jean in Washed Blue Black #11 hos Mylovebasket ASOS - UNIF Drew Trashed Hipster Hotpants hos Mylovebasket Curvy Kate - Tease Me Balcony Bra Pink hos Mylovebasket Wonderland - Bandeau Top hos Mylovebasket stone - DKNY Set Stone Watch hos Mylovebasket Only - Malibu Tank Top hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Spike Shoes hos Mylovebasket Lipsy - Lipsy Toxic Platform Sandal hos Mylovebasket ASOS - ASOS Adjustable Multipack Cross Rings hos Mylovebasket  - Reebok Gymball 65 cm. Incl. DVD hos Mylovebasket  - Sport-BH hos Mylovebasket Flirty Undies - Summer Lace Panty Pink hos Mylovebasket Wonderland - Mowgli Bikini Bottom hos Mylovebasket Bijouxterize Stockholm - Armband - Balettsko hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket ASOS - ASOS Wrapped Claw Ring hos Mylovebasket One teaspoon - God Save T-Shirt hos Mylovebasket Samsung - Mobil Galaxy SII hos Mylovebasket Hang Loose - Jumpsuit hos Mylovebasket OnePiece - Stars N Stripes OnePiece hos Mylovebasket Nelly Trend - The US Top hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket Nelly Trend - Unique Shorts hos MylovebasketHerreguuud vad snygga kläder, om jag skulle vart ni, skulle jag köpt dem direkt ! Jaja puss ! ;*

 

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards