beaaswenssonn

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Beaa Swenssonn - 10 juni 2012 15:15

Hej! ♥

Idag vaknade jag och Frida vid kl halv 10, vi busade lite med chico och se'n fick han gå ut och kissa :3♥

Vi städade lite, bäddade och så, och sedan blev det frukost, stekt ägg och bacon c: ♥

Efter frukosten kom Fridas mamma och syster hem från Ullared med husbilen ! Chico blev helt jävla crazy, typ awesome, men asså jag vet inte vad det var med honom :p

Efter ett tag gick vi ner till dammen, Chico badade och såå, han frös jätte mycket och det började regna så , vi var tvungna att be Fridas pappa och hämta oss :s

Men nu sitter vi här hemma och Chillar med varsin kopp varm choklad, MYS !♥

Men här är några bilder från den underbara dagen !

                                                   


Här får ni veckans låt också ! ♥

Älskar låten alltså ! Diggar den fett mycket  !♥♥


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards