beaaswenssonn

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 1 juli 2012 23:06

Hej! 

Nu ska jag och Chico snart gå upp till mitt rum för att sova.

Har suttit och kollat på serier hela kvällen, och nu får det räcka.

pusshej ! ♥♥♥♥♥

blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 1 juli 2012 15:11

Heej !

Jag är "äntligen" hemma från lägret, så nu kan jag blogga igen ! ♥♥♥

Hade t.om glömt hur min blogg såg ut!:o

Men jaja ! Lägret var BÄST ! Asså gud, träffade så mycket underbart folk! Vill bara dit igen, så många kompisar, och kompisar som man inte träffat på länge! Så mycket kul aktiviteter osv.. Typ kanot, tennis, fotboll, guttjebrottning, media, pyssel, måla osv osv osv..

Sova i tält var ju då mindre bra, kallt på nätterna, och ändå sov jag i täcke, sovsäck, hoodtröja, mjukisbyxor, tjocka strumpor, och mössa :ssss

Spelade en hel del fotbol på eftermiddagarna. Och gud vad kul vi hade ! Jag SKA dit nästa år, det har jag redan bestämt ! ♥♥♥♥♥


Sista natten hade vi riktigt mycket problem ! Någon IDIOT hade hällt vatten i vårat tält, så ALLT var dränkt, men ledarna var så snälla så att vi fick sova inomhus den natten. Typ underbart  !!!♥♥♥ VÄRME, tänkte man typ..


så länge sedan jag bloggade nu,, så vet nite vad jag ska skriva.

Jag skriver så här

KOMMENTERA !

FÖLJ

LÄS

GÄSTBOKSINLÄGG

FRÅGOR

OSV....


do it ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Blog u later ;*

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards