beaaswenssonn

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 23:11

Hej !

Nu är ju då filmen slut, och nu blir det att ta det lugnt framför datorn resten av kvällen. Det är underbart!

Men vi hörs i morgon, okej ?


PUSS!

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 19:48

Hej !

Nu har jag ätit, mamma hade gjort i ordning grillad fläskfilé med hemmagjord potatissallad. MUMS.

Pappa och jag har hyrt en film den hette typ "John Carter" eller något sådant.
 Eric har en kompis hemma, så han ska inte kolla, och mamma är hos grannen och super, om man kan säga så ;)

Min andra granne har ju fest idag, Klastorpa festivalen förstår ni, massa folk, och öl till dom... Men jaja, jag mår bra !

Men nu kör vi på att kolla film.


PUSS!

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 18:02

Hej !

Nu är ju då kalaset slut, och jag har duschat Chico. Han frös jätte mycket efteråt, men fattar inte riktigt varför, det är ju varmt både inne och ute. Men han lever och sover nu iallafall.

Har fört över bilder från min mobil osckså. Så här får ni en bildbomb

                                                                                                       

Följ mig på instagram Pinkiepinkprincess.

Följ mig på twitter också BeaaSwenssonn98


PUSS..


Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 13:14

Hej!
Idag är det ju då lördag, och det är underbart! Känns så lugnt.
Snart börjar kalaset för pappa, alla ska komma vid två, alltaå om 50minuteer, och jag ska hinna sminka mig innan och så, vi får se om jag hinner...
Jag bloggar efter kalaset, okej?

Blog u later<3

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 01:03


Jag ska köpa en webbkamera så att jag kan börja vlogga, någon som vet en bra webbkamera ?

Skriv gärna i kommentarsfältet om ni hittar något.

Gud jag tycker det går ganska bra nu, 19 läsare på 64 minuter, jag är faktiskt stolt.

Men snart måste jag sova, annars orkar jag inte med kalaset senare.

Så .. Jag bloggar i morgon okej ?


Blog u later !

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards