beaaswenssonn

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 28 juli 2012 18:24

Hej !

Idag är det ju då Lördag, och skit väder :/

Det är ju bara trök, och segt.

Men har fått en del gjort idag.

Jag och Frida vaknade vid kl 9 och gick ner, sen så gick vi upp igen, och sov till klockan 12.

Chill. Vi åt frukost och sedan åkte vi med mamma till Borås. fick köpt nya persienner (stav). Nöjd chey !

Och sen dess har vi ätit och badat. Underbart.

Det åskar idag, men inte just nu, och därför kan vi blogga.

Men vi hörs imorgon/ikväll.


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 28 juli 2012 00:33

Nu har jag och Frida köört Juli ruset, våran grannes kossor har rymt och sprungit runt i hela våran trädgård.

Det var så att nedanför vårat hur finns 6st kossor, som hade rymt, och Chrisitian som han heter då, fick ropa "kossora kossora" och då reagerade kossorna bakom vårat hus (ca 30 stycken) oh sprang då iväg. Medans han jagade in dom 6 stycken i hagen, så rymde dom andra. Men det visste ju inte han, förrens han hörde dom och tappade konsentrationen och då sprang dom 6 kossorna iväg. Så vi har ju då ca 30 tjurar och 10 kossor, 5 kalvar i Klastorp, där jag bor, springande runt...


Men jaja, vi hade kul iaf, men Chico kan inte gå ut och kissa just nu :s

Men jag bloggar mer sen.


LOVE XOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards