beaaswenssonn

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 10 juli 2012 23:11

Hej!

Min kväll har vart helt skön ! ;D

Jag har typ ätit glass, ngn konstig jordgubb päron glass :s inte god, fast med nougat.

Jag kollade ju på Allsång på skansen också , Norlie och Kkv var med , bäst ! ;D

Sen kollade jag på ngn kriminaldrama grejs, ganska bra, men lång :o

Kändes som typ 2 timmar, men det var visst bara 1 tim och 15 minuter :S 


Men jaja, PUUSS

Blog u later  

Av Beaa Swenssonn - 10 juli 2012 15:30

Hej !

Förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag, men har haft full upp.

Jag vaknade typ halv 10 eller ngt, jag gick ner, busade med hundarna, checkade fb och chillade. Sen så åt jag lite Crunchy med Yoghurt, MUMS. Efter det började jag och Mamma och städa i hela huset, blev jätte fint. Efter städningen fick mamma ett samtal från pappa och han sa att vi skulle äta lunch med hans jobbarkompis Robin och pappa dåå. Vi åkte till Ulricehamn och träffade dom, vi gick till en "resturang" där vi åt lasagne, det var jätte gott ;D

Efter det så åkte jag och mamma in till Lager 157 i Gällstad, och kikde lite. Och där köpte jag dom här godingarna 400 spänn ;D BILLIGT ! Äkta juu ... ;)

 

Våran fina trappa som dom står på.

Påvägen hem från Gällstad så regnade det som fan :o

När man kollade ut från bilen såååg det lix ut såhär :o

 

Man bah omg..

Men jaja, min dag har vart chiiill.

Ikväll ska jag kolla på Allsång på skansen, eftersom Norlie och Kkv ska vara där, så måste man ju bara koolla ! ;D Hittar la ngt att kolla på efter det också, eller så blir det att chilla vid datan ikväll.

Jaja. Loveu PUSS.


Blog u later   

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards