beaaswenssonn

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 27 juli 2012 23:25

Hej !

Idag är det en chillkväll här hos mig, och det är ju bara underbart. Frida är ju fortfarande här, och det är helt klart underbart. Älskar dig bruden ;*

Kolla gärna hennes blogg.

http://FriidaGustafson.bloggplatsen.se

Checkka ! ;D

Hmm..

Imorgon på förmiddagen så blir det att sola eller bada, eller något liknande, och på eftermiddagen så blir det att åka till syster och sova där, som ska på Bruce Springsteen så vi ska vara där och vakta lägenheten.

Vi får se vad vi hittar på då, men det blir ju troligen att gå omkring i Fristad eller något.

Men vi får se.


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 27 juli 2012 15:35

Så varmt idag, njuter röven av mig ! Wonderful typ :o

Gillar värme :3

Typ det bästa med sommaren, att sola !

Idag/ Ikväll blir det Pizza, så ska vi fråga om vi kan sova i husvagnen också ;)

Myys :)

Jag och Frida har det iallafall bäst, i morgon kanske det blir att sova hos syster.

vi får se :)


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 27 juli 2012 09:57

Hej !

Idag blir det att träna större delen av dagen,  jag och Frida ska börja "träna" parkour hemma, så att vi kan göra lite extrema saker. Vi gör just nu lite vanliga saker på studsmattan, flera volter i rad, handvolter och så... Men sedan ska vi göra det på marken, så . Vi ska flytta studsmattan så att den står brevid poolen, och göra volter från den ner i poolen osv..

Vi ska lära oss crazy stuff typ.

Men alltså nu ska Friida blogga

http://friidagustafson.bloggplatsen.se

Läs hennes blogg också.

Kommentera sötnosar ;*


  Vi är söta, vi vet ;)

Om ni inte förstog det, är det jag som är så fet så jag tar upp hela bilden..


LOVE XOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards