beaaswenssonn

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 23:35

Hej ! 

Nu ör det så tråkigt så att Wallander är slut :/ ♥♥

Så nu blir det la att döö vid datorn...♥

Orkar inte blogga.


blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 22:05

Chacha ! 

Har nyss ätit jordgubbar och kollat på Lotta på Liseberg !

Mysiigt !


Måste bara skriva detta för att jag har så sjukt dålig humor. Jag och min bff Ewe, skrev på fb på ett inlägg om att vi hade ätit jordgubbar.. Då kommenterade John, min kompis "Känner mig fa: Haven't eat några earthgubbar ;)" HAHAHAHAHA OMG trodde serri att jag skulle dö av skratt ! 

för er som inte fattar så är fa=forever alone;D;D;D;D;D;D;D;D

Bara för att jag har så KUL! 

Just nu är det Rapport på tvn, så jag har tid att blogga, sen fortsätter jag att kolla på underbara Wallander ! ;D

Ännu mer mys, med min Englands filt ! ;D;D;D;D

Me love ! ♥


Men det börjar typ snart, så.....



......Blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 17:30

Jag har så tråååkiiiigt, tycker att någon kan underhålla mig . Funderar på att ut och jogga med Chico, men jag vet inte hur vädret är riktigt, vet inte om det kommer regna...

Men jaja, jag har tråkigt.

byebye .♥

blog u later ;*

 

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 14:27

Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Night hos Mylovebasket adidas - Skor adidas TOP TEN HI SLEEK hos Mylovebasket Models Own - Models Own Neon Eyelash Curler hos Mylovebasket Everlash - Flexibands Basic hos Mylovebasket Tweezerman - Tweezerman Flamingo Pink Mini Slant Tweezers hos Mylovebasket Tweezerman - Tweezerman For Benefit Slant Tweezer hos Mylovebasket Tweezerman - Tweezerman Breast Cancer Campaign Slant Tweezers hos Mylovebasket Tweezerman - Tweezerman For Benefit Slant Tweezer hos Mylovebasket Tweezerman - Tweezerman Glitzy Petite Tweezer Set hos Mylovebasket Models Own - Models Own Neon Slanted Tweezers hos Mylovebasket Pauls Boutique - Pauls Boutique Animal Print Cosmetic Bag hos Mylovebasket Rimmel London - Rimmel London Press On Nail Art hos Mylovebasket Nail Rock - Nail Rock Rave Nation - Orange hos Mylovebasket Nail Rock - Nail Rock Metallic Cheetah Split Nail Wraps hos Mylovebasket Nail Rock - Nail Rock Metallic Cheetah Split Nail Wraps hos Mylovebasket MIYO - Massive Lash Attack Mascara hos Mylovebasket MIYO - Lash Xtension Mascara hos Mylovebasket L'Oréal Paris - Mega Volume Collagene Mascara hos Mylovebasket Escada - Escada Miniatyre Set hos Mylovebasket Justin Bieber - Someday Edp 30ml hos Mylovebasket New Era - Oversized NBA Lakers New Era Cap hos Mylovebasket Toy Watch - Toy Watch Pink Steel Strap Watch hos Mylovebasket Wesc - Oboe Golden Headphones hos Mylovebasket Wesc - Bongo Seasonal Headphones hos Mylovebasket Wesc - Oboe NS Headphones hos Mylovebasket Ego - Berlock - Döskalle hos Mylovebasket Dolce & Gabbana - Leopard Print Morning Gown hos Mylovebasket Eternal Spirits - Eternal Spirits Exclusive to ASOS Satin Ribbon Corset hos Mylovebasket VILA - Cleave 5 Pocket Coated Zip hos Mylovebasket


herregud, jag bara älskar dom grön-vita hörlurarna och kepsen ;D;D;D;D;D SKA HA ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Måste hitta en snygg s8board någonstans också..... Hjälp mig gärna! ♥


Jajaja, puss hej ! ♥


Blog u later, aligator ;*

Av Beaa Swenssonn - 2 juli 2012 10:17

HejHej ! 

Idag är det ju då måndag, och jag vet inte vad som händer.

Det blir la som vanligt, ut och gå med chico, sova, äta, blogga, facebooka...

En helt vanlig sommarlovsdag alltså ! 

Idag mår jag mycket bättre än igår, då hade jag ont i huvudet osv... Men idag mår jag perfa ! Hehe....♥♥♥


Siitter här och äter crunchy jordgubb och yoghurtflakes, och dricker päronsoda (aa)♥

Ska snart checka min dayviews, bevaka mig gärna där Beaaswenssonn


Har börjat spela ett spel också, vuvu hero..

ÄGER PÅ DET (nästan) ♥♥♥

http://www.newgrounds.com/portal/view/543374 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Testa det ! ♥♥


Men nu ska jag ut med chico , 

BBlog u later ;*

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards