beaaswenssonn

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 9 juli 2012 19:59

Väldigt duktigt av mig att bli biten av Chico när vi sparkar bollen, och han tror att min fot är bollen, så han biter, hårt, AJ ! Så nu har jag bllodat ner huset, och har OTROLIGT ont i HELA foten.. Tror t.om att han träffade en blodåder :S

Men jaja, life goes on..


blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 9 juli 2012 17:34

Hejhej ! Sorry för att jag inte har bloggat idag, men asså jag började med målningen idag, och det gick jätte bra. Är otroligt nog inte stegrädd längreee.. Fast det är frf lite scary att gå ner, för jag är rädd för att missa ett steg eller ngt :s då skulle jag ju typ Dö :o

Haha men jaja, jag började typ vid tio, och mitt på dagen fick jag typ solsting eller ngt     , vet inte, så jag gick och åt, höll på i typ en halvtimme och sen kommer Sis och dom, då tar jag en paus, och sen när dom ska åka börjar jag igen.

Och jag känner mig så snygg när jag målar också , eftersom jag har en ornage Flügger tröja och mjukis byxer, och världens fulaste flügger keps :s Omg, help me typ :o

Jag är så lat idag, så jag cheatar lite, genom att bara kopiera denna texten till de andra bloggaarna xd

I kväll blir det la att mysa vid tvn eller ngt, vi får se vad det blir.

Men jaja. PUSS'

Blog u later   

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards