beaaswenssonn

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 7 juli 2012 23:05

Nu har man kollat på en film ikväll igen då. Ganska bra faktiskt, haha kommer inte ihåg vad den hette.  Men den handlade typ om superkrafter som tre killar fick när dom gick ner i en grotta och hittade en blå lysande sak elle ngt, jaja den var bra ! ;D

I morgon, funderar jag på att spela in ett litet videoinlägg på min mobil. Men vi får se hur det blir.


I veckan kanske jag ska börja på mitt sommarjobb också. Har kommit på det själv. Jag ska måla ladugården, den är typ läskig :s men jag får la försöka iaf  !


Jaja, vet inte när jag ska sova men, ifall jag lägger mig utan att blogga innan så GODNATT.

Och remember..


I'll blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 7 juli 2012 20:57

Té till sommarkrysset är inte feeel!<3

Blog u later ;*

Av Beaa Swenssonn - 7 juli 2012 20:38

Just nu sitter jag och kollar på sommarkrysset. Haha har klarat båda två (yy) bäst är jag.
Kolla min och Fridas nya blogg. Http://bloggersforlife.bloggplatsen.se/ jag har designat. Följ gärna den ocksåååååå!;D

Puss!<3

Av Beaa Swenssonn - 7 juli 2012 12:59

Hej Hej ! 

Idag är det ju då Lördag, och jag och Chico vaknade kl 8. Eller han väckte mej, men sern somnade han om, så jag låg vaken själv O.o

Men jag lät honom sova 45 minuter. Så vi gick ner vid kl kvart i 9. TIDIGT :oooo

Sen, när jag hade vaknat till lite, satte jag mig vid vårat Ps3 och började spela Callofduty 44 Modern Warfare. HAHA, men jag har typ ingen internet connection eller ngt, så jag fick köra uppdrag. Blö.

Jag spelade i typ 1 timme eller ngt liknande. 

Idag mår jag mycket bättre än igår ! Så gööööttt !;D

Haha, Jag har klippt Busters klor idag, och han var jätte duktig. Första gången det gick bra aatt göra det med honom. Ska nog duscha hundarna nu också . Men jag får gå ut och gå med dom nu först. 

Så att med andra ord ska jag ut och gå med Chico,Buster och Grabben på en gång :s

Får la hoppas att det går bra. 

Önska mig lycka till . 

Puss 


Blog u later  

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards