beaaswenssonn

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 13 juli 2012 22:59

Hej ! Just nu kollar jag på film, men asså det är reklam nu , så bloggar lite.

Har redan sett filmen en gång innan, har glömt vad den heter med den går påtv4. Men det börjar nu . PUSS


Blog u later !

Av Beaa Swenssonn - 13 juli 2012 18:13

Tjaaaa !

Jag mår bra, och vet ni vaarför ? Klart ni inte vet. Men vecka trettioo.... DOMDOMDOM *trumvirvel*

SKA FRIDA SOVA HÄR, EN HEL JÄVLA VECKA !!!! *HAPPYFACE* *SMILE*

#Gonna # Be #Wonderful #Best #Week #EVER #imagined.

Happyfaces! ;d 

        

Jätte glad bruuud  hääär !

Snart ska vi äta :3

Kycklingfiléer med klyftpotatis, sallad och mammas hemmagjorda vilökssås. MUMS FILIBABBA ! Eller ngt........

Efterrätt. jordgubbstårta ! ;D

Måste bara säga detta, eller skriva..

Jag vill till smögen idag, och alla ni som är där hhar jävligt tur. Eftersom *trumvirvel* Norlie och Kkv kommer dit och ska spela på en resturang vid midnatt. kolla deras sida för mer info. PUSS


Blog u later !   

Av Beaa Swenssonn - 13 juli 2012 12:46

Hej !

Idag är det ju då fredag den trettonde...

Igår var jag uppe till typ kl 1 eller ngt, flr jag satt vid tvn och väntade på att south park skulle börja, men jag blev jävligt förbannad när dom redan hade visat det avsnittet den dagen .. Blir så förbannad på sånt. Samma sak precis innan var Tosh.0 det gick också 2 ggr igår.. Blö .

Men jaja, idag vaknade jag och Chico halv elva eller ngt, men vi låg och hade dragkamp med en hundleksak i en halvtimme, sen gick vi ner, och jag satte mig och spelade direkt. 

HAHA 

jag är serri helt galen i det speleet ! Mamma åkte och handlade för typ 1½ timme sedan , I HERRLJUNGA. Och det är typ 10 minuter bort. Så jag är lite orolig.. 

Men hon kommer la snart. 

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske måla i eftermiddag, det beror på vädret. 

PUSS.



Blog u later   

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards