beaaswenssonn

Alla inlägg under juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 13 juli 2012 12:46

Hej !

Idag är det ju då fredag den trettonde...

Igår var jag uppe till typ kl 1 eller ngt, flr jag satt vid tvn och väntade på att south park skulle börja, men jag blev jävligt förbannad när dom redan hade visat det avsnittet den dagen .. Blir så förbannad på sånt. Samma sak precis innan var Tosh.0 det gick också 2 ggr igår.. Blö .

Men jaja, idag vaknade jag och Chico halv elva eller ngt, men vi låg och hade dragkamp med en hundleksak i en halvtimme, sen gick vi ner, och jag satte mig och spelade direkt. 

HAHA 

jag är serri helt galen i det speleet ! Mamma åkte och handlade för typ 1½ timme sedan , I HERRLJUNGA. Och det är typ 10 minuter bort. Så jag är lite orolig.. 

Men hon kommer la snart. 

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske måla i eftermiddag, det beror på vädret. 

PUSS.



Blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 12 juli 2012 16:23

Har nu bakat klart bullarna, dom blev typ enorma.

fick ju då Proffshjälp av mästerkocken mamma ! ;D

HEHe, men nu ska jag fortsätta spela p vs z

PUSS

Blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 12 juli 2012 12:10

Hej ! Nu ör det ju då torsdag, och jag ioch Chico vaknade vid 11 eller något.. TRött..

Sen åt jag frukost direkt, varm macka med köttfärssås på ! ;D

Efter det så chillade jag lite, och sen drog jag och Chico ut och sprang. Han var inte villig i början, men vid hälften ungefär så började han springa, och det var gött. För det regnade lite, typ UNDERBART ! 

 

Idag ska jag baka bullar c: Har typ aldrig gjort det förut, men det går säkert bra!;D

Måste ju ha recept men, jaja, jag är bäst. That's it !

Nu ska jag spela lite plants vs zombies.. ;D


PUSS.

 

Blog u later!  




Av Beaa Swenssonn - 11 juli 2012 22:01

Jag hade redan sett det morden i midsomer programmet :s

Så jagoch mamma kollade på tyst vittne istället, det var bra, jag trodde inte det i början, men det var faktiskt bra !;D

Jag har ätit godis, åt faktiskt inte så mycket. Men gott var det.

I helgen hoppas jag på att kunna träffa Ewe, och göra ngt kul med henne. Om det blir fint väder, så har vi tänkt att tälta någonstans, hoppas det blir så .

I morgon ska jag baka bullar eftersom det ska regna så jag inte kan måla. Men jaja, BULLAR ÄR GOTT ;D

Men jag gillar bulldegen mer än dom färdiga bullarna  ! Men lägger upp bild på dom i morgon. PUSS

 


 Blog u later! 

Av Beaa Swenssonn - 11 juli 2012 20:40

Hej!

Idag är det ju då Lill-lördag, och det är ju mys!

Blev jätte glad förut när jag kollade vad som skulle komma på tvn och det visade sig att Morden i Midsomer kommer på 3an kl 9.

Jag och mamma åkte till affären, vi handlade godis :3:3:3:3 NOMNOMNOMNOM! Jag om försöker gå ner i vikt... Men kan ju inte motstå. Men jag har att sånt sug efter chilinötter, vill ha det nu!

Men godis får räcka för kvällen. 

Sen när jag får mina pengar efter sommarjobben så ska jag köpa en skateboard, nya kläder och en keps. HÖHÖ. Vill ha denna kepsen..

http://www.capsofsweden.se/index.php?main_page=product_info&cPath=157&products_id=1551

Herregud, är helt såld på den. Jag SKA ha den ! :o

Men jaja, snart börjar det ju.PUSS


Blog u later     

Av Beaa Swenssonn - 11 juli 2012 13:41

Hej! 

Idag har jag målat klart halva framsidan på ladugården, och nyss kom jag och chico hem från en springtur på 4-6 km,vet inte hur långt det är men, något där imellan.

Känner mig duktig eftersom vi sprang på ca 25 minuter eller ngt, :D

Visst, vi sprang inte hela tiden , men 75 % av tiden iaf ! Och när vi inte sprang, var han så duktig att han gick brevid mig hela tiden  !

Sen får vi hoppas att min broor och hans tjej kommer förbi ! ;D

Men jaja.PUSS


Blog u later  








Av Beaa Swenssonn - 11 juli 2012 11:00

Chacha bloggen! Nejmen Hej ! :D


Idag är det ju då onsdag, lill-lördag ... ;D

Hehe, måste ju få äte ngt gott idag  iaf, men jaja.

Ska nog måla idag, träna på crosstrainern, gå ut och gå med chico , duscha, titta på tv osv osv osv....

Vi får se om jag gör allt det !

Ska bara äte frukost sen blir det att måla klart ! ;D

 

Yeah duckface ! ;D

 

Jag och SÖTA Alma ! På dagen innan skolavslutningen!

 

Skriva i skåpet med permanent penna funkar ju ;)

  That's right..

BE CRAZY! ♥♥♥♥♥♥♥

 

Men jaja, catch u, and  blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 10 juli 2012 23:11

Hej!

Min kväll har vart helt skön ! ;D

Jag har typ ätit glass, ngn konstig jordgubb päron glass :s inte god, fast med nougat.

Jag kollade ju på Allsång på skansen också , Norlie och Kkv var med , bäst ! ;D

Sen kollade jag på ngn kriminaldrama grejs, ganska bra, men lång :o

Kändes som typ 2 timmar, men det var visst bara 1 tim och 15 minuter :S 


Men jaja, PUUSS

Blog u later  

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards