beaaswenssonn

Alla inlägg under juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 23 juli 2012 09:35

Heelloo sweetie's!


Snart kommer Frida, pratar med henne just nu, hon packar, sen kan hon komma.   

Det är gött, hon sa nyss att hennes syster har vunnit dag-ottos gittarr.. Det är bara fuskigt.

Idag är vädret varmt, men blåsigt här. Det är inte skönt, för det typ är storm utomhus, fast här inne är det ju såklart lugnt.

Jag vet inte vad jag och frida ska göra idag, jooo! Vi ska göra en enkel mat, korv med bröd, HAHA.

lätt mat första dagen. Det förtjänar vi ;)

Mitt hår är typ kaos, så jag ska fixa det. Sätta upp det i "bulltofs", så när jag tar ut den sen så kommer mitt hår bvara lockigt.

Tips på hur då får lockigt hår, kan ni få då.

När ni har duschat, så ska ni bara torka det lite med handuken och bara sätta upp det i en bulltofs, INTE BORSTA! Sen så låter du det sitta i minst en natt, alltså 10 timmar. Men helst 24 timmar, det blir jätte lockigt. Kan lägga upp en video i morgon eller så :)

Frida tar med en webbkamera som jag kan ha här hemma. UNDERBART.

Men asså , vi hörs. För nu ska jag prata med Frida.


LOVE XOXO♥

Av Beaa Swenssonn - 22 juli 2012 19:18

Hej!

Jaa, alla tre hundar ligger på golvet och sover, så jävla gulligt!

chico ligger la och fiser som vanligt :s

Här är en bild på honom, bara för att han är så söt.

 

Han är född den 6/3-12 för er som inte läst min blogg innan. Han är min älskling, jag har velat ha en hund sedan jag var jätte liten. Och i år fick jag min bäbis.

Hans bror heter Buster, och här är en bild på honom.

 

Haha en gammal bild, från när vi precis hade fått honom, men han ser likadan ut nu.

 


Också en bild på båda sötnosarna, de är blandraser mellan Jack russell, Parson Russell och Tibetansk spaniel.

Våran tredje hund som är 11 år eller något, ser ut så här och är blandras mellan 6 raser eller något. Jag vet två raser..

Siberian Husky, och Tax, fråga mig inte hur det går ihop, men kolla här.

 

HAHAHA OMG. Han är så ful... Fast han är jätte söt när han är nyklippt, får ta och lägga upp bild på det nästa gång.


ikväll blir det antagligen att kolla på tv:n eller att sitta vid datorn, men jag orkar inte vara uppe i kväll, så det blir la att lägga sig vid klockan 11.

Man måste ju vakna tidigt, flr jag vet ju inte när Frida kommer.

Detta är nog kvällens sista inlägg. Så godnatt!

 

LOVE XOXO  

Av Beaa Swenssonn - 22 juli 2012 17:28

Hej !

Som ni kanske kan se så har jag gjort lite förändringar på bloggen, ändrat i presentations rutan, ändrat header, ändrat lite på färgen på texten. Och jag tycker faktiskt det blev bra !

Hoppas ni tycker det också.

Men glöm inte att följa mig på instagram pinkiepinkprincess

och på twitter beaaswenssonn98

Och tumblr som jag är ny på beaaswenssonn


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 22 juli 2012 15:04

Hej !

Det känns som om min staistik mätare har fastna, eller så gillar ingen min blogg.. Den har stått på 6 stycken läsare sedan kl 12 idag..

Det känns inte bra.. Vill ju bli känd bloggerska, och jag tycker att ni ska hjälpa mig med det. Ni får absolut länka bloggen. Snälla, jag ber er. Jag vill verkligen bli bloggerska. So please !

Om ni har något önskemål till bloggen, så tar jag gärna emot det. Skriv i kommentar, gästboksinlägg eller fråga.


PUSS XOXO

Av Beaa Swenssonn - 22 juli 2012 11:47

Hej!

Idag är det ju då söndag, och det är varmt ute idag, och det är ju bara underbart, eller..?

Filmen vi kollade på igår , den var bra, ett filmtips.

Trailen hittar ni här.

Den var spännande och rolig, och alla är så söta..

Gud, längtar så jävla mycket till imorgon ! Då kommer ju Frida hit! Och vi kommer bara ha det bäst!

Ensamma hela dagarna, men jag hoppas att mamma får det kul också, hon ska ju med min syster, hennes kille, och hennes söner till fjällbacka måndag till torsdag, (för er som inte visste det)

Men iallafall, såhär såg jag ut igår,

 

Och så hade jag mörkblåa shorts, som inte syns på bilden. Men jag älskar bara sådana tröjor från Ginatricot. De kostar 99-199 kr och finns på ginatricot.se

Köp gärna, det är verkligen värt det.

Jag ska se om jag och Frida kan åka till Borås någon dag, och köpa varsin sån. Likadan, för att visa att vi är systrar!


Men nu ska jag äta frukost så ...

PUSS XOXOXO

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 23:11

Hej !

Nu är ju då filmen slut, och nu blir det att ta det lugnt framför datorn resten av kvällen. Det är underbart!

Men vi hörs i morgon, okej ?


PUSS!

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 19:48

Hej !

Nu har jag ätit, mamma hade gjort i ordning grillad fläskfilé med hemmagjord potatissallad. MUMS.

Pappa och jag har hyrt en film den hette typ "John Carter" eller något sådant.
 Eric har en kompis hemma, så han ska inte kolla, och mamma är hos grannen och super, om man kan säga så ;)

Min andra granne har ju fest idag, Klastorpa festivalen förstår ni, massa folk, och öl till dom... Men jaja, jag mår bra !

Men nu kör vi på att kolla film.


PUSS!

Av Beaa Swenssonn - 21 juli 2012 18:02

Hej !

Nu är ju då kalaset slut, och jag har duschat Chico. Han frös jätte mycket efteråt, men fattar inte riktigt varför, det är ju varmt både inne och ute. Men han lever och sover nu iallafall.

Har fört över bilder från min mobil osckså. Så här får ni en bildbomb

                                                                                                       

Följ mig på instagram Pinkiepinkprincess.

Följ mig på twitter också BeaaSwenssonn98


PUSS..


Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards