beaaswenssonn

Alla inlägg under juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 27 juli 2012 15:35

Så varmt idag, njuter röven av mig ! Wonderful typ :o

Gillar värme :3

Typ det bästa med sommaren, att sola !

Idag/ Ikväll blir det Pizza, så ska vi fråga om vi kan sova i husvagnen också ;)

Myys :)

Jag och Frida har det iallafall bäst, i morgon kanske det blir att sova hos syster.

vi får se :)


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 27 juli 2012 09:57

Hej !

Idag blir det att träna större delen av dagen,  jag och Frida ska börja "träna" parkour hemma, så att vi kan göra lite extrema saker. Vi gör just nu lite vanliga saker på studsmattan, flera volter i rad, handvolter och så... Men sedan ska vi göra det på marken, så . Vi ska flytta studsmattan så att den står brevid poolen, och göra volter från den ner i poolen osv..

Vi ska lära oss crazy stuff typ.

Men alltså nu ska Friida blogga

http://friidagustafson.bloggplatsen.se

Läs hennes blogg också.

Kommentera sötnosar ;*


  Vi är söta, vi vet ;)

Om ni inte förstog det, är det jag som är så fet så jag tar upp hela bilden..


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 26 juli 2012 20:32

Hej !

Igår så somnade jag och Frida uppe klockan halv 9 och pappa hade vart uppe och frågat om vi hade glaass, men jag svarade i sömnen och sa nej, så vi sov till klockan sex, för då skulle vi hämta Buster nere, men jag la mig i soffan och somnade, Frida blev då jätta sur på mig och satte sig vid datorn. Efter ett tag väcker hon mig genom att säga att jag ska sluta sova. Då säger jag "men försök sova själv" och hon säger  "Men jag kan inte sova när jag har vart uppe" och jag somnar igen, efter 5 minuter vaknar jag och hon stensover. Sen sover vi och hundarna till tio över 9.

Sen år vi frukost, badade solade , det har vi gjort hela dagen idag. Vi har flyttat studsmattan till poolen, och vi har lärt oss göra volter från studsmattan ner i poolen, stolt tjej här (y)

Vad har vi gjort mer..?

Jo, mamma kom ju hem från fjällbacka idag och dom hade haft det underbart.  När Majsan och dem, skulle hem , så startade inte bilen, så mamma och pappa håller på att köra hem dem nu. vi får se när dem kommer. Men nu ska Frida blogga (http://FriidaGustafson.bloggplatsen.se/)

Länka hennes blogg. PUSS !

Av Beaa Swenssonn - 25 juli 2012 19:49

Igår så drog jag och Frida till Hja, för att köpa hårfärg, blev en rödbrun nyans, fast den fungerae inte bra, mitt hår blev bara mörkare :s

Sen så kom vi på att vi kunde träffa Ewe och Juliiia och det gjorde vi ju såklart. Vi gick omkring lite, chillade och hade kul. Sen så kommer vi på att vi kan ha poolparty hemma hos mig , eller jaa, bada iaf ;)

Vi fick skjuts dit av Ewe's mamma, men vi hade ju cyklar, så dom har stått hos Ewes mormor hela natten xd

Vi badade (NÄHÄ) och vi lagade mat, TACOS ! Sen kom vi på att vi troligen kunde sova över, men det gick inte hos mig, så Julia "sov" hos Ewe, eller nejj...

Det var så att Juliia och ewe kom hem till mig när pappa hade gått och lagt sig, så dom sov hos oss utan att ngn visste ;)

HAHA!

Vi är väldigt normala, och sen idag har vi hämtat cyklar i Hja, och badat i ett vattenfall (y)

Vi är otroligt trötta, så jag vet inte vad jag ska skriva, glömmer det hela tiden . Blö..

Men jag bloggar i morgon PROMISE! Vi ska nog kolla på film nu och äta Tuc och mjukost, och så har vi köpt fanta (aa)


LOVE XOXO

Mys

Av Beaa Swenssonn - 24 juli 2012 11:00

Mys i Frida i Hja, chokladboll och Fanta, när vi kommer hem så blir det att färga håret, RÖTT!;) samma färg baby's
LOVE XOXO<3

Av Beaa Swenssonn - 24 juli 2012 02:22

Nu ska vi soovaa, vi hörs.

LOVE XOXO<3

Av Beaa Swenssonn - 23 juli 2012 22:43

Kolla på American pie med den bästa Friida (http://friidagustafson.bloggplatsen.se)

LOVE XOXO<3

Av Beaa Swenssonn - 23 juli 2012 19:32

                         

Duktig som man är så river man hela duschen, när man ska hänga upp en filt på den, fult badrum för övrigt.

Några bilder är dock oredigerade. Men detta får duga.


LOVE XOXO♥

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards