beaaswenssonn

Alla inlägg under juli 2012

Av Beaa Swenssonn - 18 juli 2012 01:06

Hej, jag och Emma har nyss kollat på beck, as braaaaaa! Vi sover i husvagnen hemma hos henne, as mysigt, men det är as kallt här inne, men det får gååå!
Imorgon blir det shorts.och linne, tofs och smink, ska vara fint väder, så vi ska träffa några killkompisar , hha som jag har lurat att jag bor i London!
Men jaja, bloggar i mrn, PUSS.


BLOG U LATER!;*

Av Beaa Swenssonn - 17 juli 2012 15:49

Nu ska jag åka till min underbara Emma ! Saknat henne så !

JAJA. Blog u later ! Puss..

P.s vill ha denna tfn.. http://www.ofivemobilservice.se/product_info.php?cPath=9_245&products_id=421


Av Beaa Swenssonn - 17 juli 2012 11:41

Hej hej !   

Idag vaknade jag och chico vid kl 10 ungefär, tidigt  :o

Vi gick ner, och jag gick ut med honom, sen så satte jag mig vid facebook lite. Sen blev det att måla, hmm.. Det gick jätte bra i början, men jag failade rätt totalt, för precis när jag hade fyllt på färg i den hinken jag tar upp på stegen, så tappar jag den över hela mina ben...
 Klantig som jag är.. Men jag överlevde. Sen när jag skulle flytta stegen så var det massa jävla brädor som stack ut, så det fanns inget ställa att sätta stegen :s sjukt irriterande, så jag gav upp..

Idag ska jag iaf till min älskling Emma ! (hon på bilden)


 

Henne har jag känt sen jag var fyra år. Hon bor 25 minuter ifrån mig, och vi träffas inte så ofta, men deet är bra, för då bråkar vi inte ;)

Vi träffades på en fotbollsmatch, då båda våra bröder spelade fotboll.. Vi pratade lite, sen gick vi iväg och åt hundkex och låtsades att det var morötter, det smakade fan som det !!!

Hon är min ABSOLUT bästa kompis. Frida och Ewe och Julia och alma är bara mina bästa kompisar. Men Emma har jag känt längst och hon är bäst

Ska dit vid klockan 4 eller något, men jag vet inte hur länge jag ska stanna, men det kan bli svårt att blogga där, men jag kan säkert blogga på mobilen ;)

 

Men jaja. PUSS.

 

Blog u later !










Av Beaa Swenssonn - 16 juli 2012 17:38

Hej !

Trodde inte dagen hade gått så fort.... trodde kl var 2, xd HAHA

Jag har målat lite idag. Men fyfan för pappas arbetskompis Robin som har tagit den där penselförlängaren.... Så kunde bara måla lite nere :/

Sen har jag tillbringat dagen vid twitter (BeaaSwenssonn98) skaffade det idag hihhihihih

Och sen har jag ju såklart spelat pvsz xd

 

Some piics

 

       

Min sis och familj kommer kanske sen, jaja PUSS.


Blog u later.  


Av Beaa Swenssonn - 16 juli 2012 10:56

Hej !

Alltså förlåt för att jag inte har bloggat, men jag sov hos Ewe, och vi var ensamma i huset, och vi hade skitkul !

Kollade på paranormal activity ett, jag blev rädd 2 ggr i filmen, när dörren kastades igen och näär hon kastade honom mot kameran. Men den var riktigt bra  ! Måste se 2an och 3an , har ju sett ettan innan, men hade glömt hur den var xd

Men den är ett riktigt filmtips.

Vi satt vid datorn hela natten xd

Så vi sov ingenting, fast Ewe somnade 3 minuter i soffan xd men jag sov IINTE ETT SKIT ;D

Så att vi gick till Hja på da'n för att träffa några kkillkompisar, men inga kom typ :o Och sen var det iskallt, och vi var as trötta, så  hennes pappa körde hem oss.

Lyx jag vet ;)

Sen när vi kommer hem till hennne, så hjälper vi till att packa ur bilen, och sen packar jag ihop mina grejer, och då säger hennes låtsas mamma "vill du att jag ska köra dig ? " Man bara, om du vill xd

Jaja, min helg har vart awesome !

Och i veckan kanske jag ska sova hos emma , och nästa vecka ska ju frida sova här en vecka, vi kommer ha det bäst.

Jag sa ju att mitt somarlov skulle bli awesome.

Jag ska se om jag kan måla idag också, måla där nere, för det blåser mycket idag, så vågar inte gå upp på stegen. HAHA

Men jaja, jag mår bra ! Hej xd

 

nejmen jag är as trött, så PUSS


Blog u later   

Av Beaa Swenssonn - 13 juli 2012 22:59

Hej ! Just nu kollar jag på film, men asså det är reklam nu , så bloggar lite.

Har redan sett filmen en gång innan, har glömt vad den heter med den går påtv4. Men det börjar nu . PUSS


Blog u later !

Av Beaa Swenssonn - 13 juli 2012 18:13

Tjaaaa !

Jag mår bra, och vet ni vaarför ? Klart ni inte vet. Men vecka trettioo.... DOMDOMDOM *trumvirvel*

SKA FRIDA SOVA HÄR, EN HEL JÄVLA VECKA !!!! *HAPPYFACE* *SMILE*

#Gonna # Be #Wonderful #Best #Week #EVER #imagined.

Happyfaces! ;d 

        

Jätte glad bruuud  hääär !

Snart ska vi äta :3

Kycklingfiléer med klyftpotatis, sallad och mammas hemmagjorda vilökssås. MUMS FILIBABBA ! Eller ngt........

Efterrätt. jordgubbstårta ! ;D

Måste bara säga detta, eller skriva..

Jag vill till smögen idag, och alla ni som är där hhar jävligt tur. Eftersom *trumvirvel* Norlie och Kkv kommer dit och ska spela på en resturang vid midnatt. kolla deras sida för mer info. PUSS


Blog u later !   

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards