beaaswenssonn

Alla inlägg under augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 21 augusti 2012 05:59

Vakna?

Tänkte väl det! Klockan är ju då sex och jag har nyss vart inne och sjungt för Eric, eftersom han fyller 16 år idag. Grattis till honom!(:

Jag ska snart gå in och duscha av mig, inte håret då eftersom det inte hinner torka.

Igår hade jag som vanligt svårt att somna, det hade Chico med. Jag vet inte vad det är med oss nu för tiden men..

Vi hörs när jag är i skolan.


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 20 augusti 2012 21:58

Nu drar jag mig tillbaka,måste ju vara pigg till skolan i morgon, vi börjar ju klockan halv nio, men jag åker buss, så jag går upp klockan 6.. Min taxi som tar mig till bussen kommer ju klockan tio över sju eller liknande.

får alltså stå i Hudene i en halvtimme. Så ni förstår hur jag har det på vintern..


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 20 augusti 2012 16:15

Åh jag orkar inte mer. Orkar inte sitta hemma hela dagarna,imorgon börjar ju skolan, men det är ju imorgon..

Men när jag väl har gått några dagar, så kommer jag säkert önska att det var lov. Åh.. Hur orkar man ?


LOVEXOXO

 

Av Beaa Swenssonn - 20 augusti 2012 12:42

Okej, vi hade nyss ett strömavbrott..

Skypade med Frida så ringde mamma på hemtelefonen, så svarade jag, så hörde jag bara "pip,pip,pip" jag bara omg, sen slockande ALLT i hela huset.. Blev som vanligt rädd. Så kom Eric ner och frågade "Vad gjorde du nu" också helt plötsligt nullrar det, och jag som är så himla rädd. Kommer på att jag måste ut med hundarna, så dem ska få kissa.
När vi kommer ut så ringer jag Frida och berättar om allting. Då stannar mitt hjärta helt, för det kommer en ENORM blixt över hela himmelen, och jag blev så rädd så jag skriker till. Sen börjar det, ljudet, mullret. Så högt var det att jag inte kunde tänka. Jag hör inte ens vad Frida säger i telefonen. Hundarna blir rädda för åska första gången i sitt liv. Så dem springer ett varv runt huset, och fort till dörren, och ylar, skäller för att dem vill in. När jag kommer till dörren, mullrar det igen, både jag och dem får panik.. Vi springer till soffan, och sätter oss. Hundarna blir jätte keliga. Mys. Men nu är strömmen tillbaka, och allting är helt. (vad jag vet)

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 20 augusti 2012 10:24

                   

Vet att ljudet är sämst på videon, men basen var så hög. Så vi hörde knappt vad de sjöng. Men det var bäst ändå!


LOVEXOXO♥

Av Beaa Swenssonn - 20 augusti 2012 09:48

Godmorgon på er!

Idag är det ju måndag, och jag är så trött.. Men min kropp sover inte  längre än till halv nio längre.. Så segt.

Men det kanske är bra, för i morgon börjar ju skolan, och det är faktiskt skönt att få något att göra på dagarna, istället för att sitta och dryga vid datorn, kommer ju då dryga med mobilen på bloggen istället. Är så sugen på att få se hur vårat Schema kommer se ut. Vårat första schema förra terminen var jätte bra!

Hade typ 2 timmars rast på tisdagen, och 1½ timme på tordagen eller något liknande..

Men förra schemat var inte lika bra, kommer inte ens ihåg det..

Kommer bara ihåg allt som var bra.

Sen i morgon så börjar det ju massa nya sjuor också. Blir la rätt så kul, förutom att min älskling Ewe inte går kvar på skolan längre. Inte ens i närheten..

Men nu ska jag snart äta. Puss


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 19 augusti 2012 22:56

Åh ! RixFm festivalen var såååå grym!

Det blev ju bara jag och Frida som åkte, men bäst var det!

Darin var ju såklart bäst av allt, och snyggast!

Men en dansare och han som spelade keyboard, var bara dö snygga. Men inget slår Darin!

Bilder kommer imorgon, orkar inte ladda upp..

LOVEXOXO





Av Beaa Swenssonn - 19 augusti 2012 09:25

Hej !

Nu är det ju så att det är söndag, och det är Rixfm festival. UNDERBART!

Idag klockan elva så ska vi ju ha kalas, för min bror fyller år på tisdag.

Klockan halv ett- ett så kommer Frida och vi drar4 till Herrljunga för att dra vidare till Gbg ;)

Kommer bli en helt underbar dag!

Blog u later!


LOVEXOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards