beaaswenssonn

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 23 augusti 2012 18:31

Hej !

Är så stolt eftersom jag nyss har "sprungit, joggat, gått" fem kilometer med Chico! Wihoo!

Men när jag skulle vända och springa hem igen gjorde jag något med mitt knä, så det blev att gå hem. 6 km tog ca 45 minuter.. Har inte sprungit på VÄLDIGT länge nu så har ingen kondition.

Men jag mår bra ändå.


Följ min blogg med Bloglovin

Gör det era sötnosar!

Följer gärna tillbaka   

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 23 augusti 2012 16:15

Hemma från skolan nu då, det har vart ganska lugnt idag. Förutom alla sjuor som går mitt i korridoren och tror att dem är tuffa. Men jag låter dem göra det..

De här mjukisarna jag fick av Eric, de är så sköna. Vill stanna såhär liten resten av livet för de är så sköna!

Och som jag sa, jag skulle minska på skrikandet, och det har jag gjort idag. Underbart!

Ska bara dra ner på det andra också, dansa i korridoren osv..

Jag kom just på en sak! Vi slutar klockan två i morgon! Hehe, typ jätte skönt. Jag funderar på att fråga mamma om jag kan stanna i Herrljunga efter skolan i morgon, för då får jag ju träffa Ewe osv..

Men pusshej!

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 23 augusti 2012 07:57

Är nu i skolan med Juliia och väntar på Jojo

Av Beaa Swenssonn - 23 augusti 2012 06:36

Hej !

Idag är det ju då Torsdag, och dagen är chill idag.

Jag drar ju snart till skolan i mjukisar, måste ha en så'n här chill dag idag. Jag bara känner för det.

Har också bestämt mig för att sluta skrika så mycket i korridorerna osv.. Åh är så trött på det, jag får bara massa tykna kommentarer ändå..

Idag blir det ju att åka direkt till skolan, får se om jag möter upp Juliia idag igen, det blir la att göra det varje dag framöver, utom onsdagar då..

Jag vart nära på att missa min buss igår. Det är så att på onsdagar slutar vi ju tidigt, och då har inte jag någon buss hem, så då får jag ta en buss till Hudene skola, vänta på alla småbarn, sedan åka buss med dom hem.. Åh jobbigt. Min buss är mycket coolare alltsåå..

Fast i min buss går jag av sist, och i hudene bussen först..

bloggar säkert i skolan,

LOVEXOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards