beaaswenssonn

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 5 augusti 2012 20:20

Jag sitter just nu i badrummet, för Frida tvingar mig att vara med här inne, när hon duschar , HAHAHA måste bara skriva


LOVEXOXO


Av Beaa Swenssonn - 5 augusti 2012 18:40

                                         



LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 5 augusti 2012 17:13

Hej !

Idag väckte Frida mig vid klockan nio eller något. Segt. Jag var så trött, vi somnade ju typ vid klockan två, så jag borde ha fått sova längre. Elakt faktiskt, eller är det bara jag som tycker det :s 

Just nu sitter jag hemma hos Frida, chill. 

Helt underbart, vet inte  hur länge jag ska sova här men. 

Vi får se, jaja, men nu vill hennes syster ha datorn. Blö..


LOVE XOXO!

Av Beaa Swenssonn - 5 augusti 2012 00:50

Hej, har nyss kommit hem från en helt awesome dag på Liseberg! Tack för dagen alla som gjorde den underbar..
Ett plus på dagen~INGEN MIGRÄN.<3
Ett minus på dagen~ramlade vid en jävla trappa, alltså brevid, men landade på asfalten i trappan. Bild under texten.
Nu är jag med Frida i mitt ruuuum!

Love u all ny darlings!<3

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards