beaaswenssonn

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 23:46

Haha jag kom nyss på att jag inte har lagt upp bilderna sen våran senaste photoshoot! Haha lite efter.. Men här är dem iallafall.

                                             

Och ja.. Jag har fobi för hästar. Men jag lyckades komma tre meter ifrån den här storingen, faktiskt stolt.

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 23:26

Åh!

Min Evelina Larsson fyller år om 35 minuter. Grattis till henne!<3

Skypar med Julia!<3

Här är några snygga bilder på henne..

     

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 21:35

Ååååh! Jag är så glad nu!

På söndag ska jag, Frida och Ewe dra till Gbg för att dra på Rix fm festival ! UNDERBART!

Längta nu! Helt underbart! Vi kommer ha det bäst!

Nu ska jag kolla klart på pang på pensionatet.

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 18:06

Håller på att fixa alla mina bilder på datorn, hittar några roliga faktiskt (y)

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 17:36

Nu har Frida åkt hem, blir skype med henne ikväll, får se hur länge det blir, men det är ju fredag, så det kan ju bli ett tag.

Får se om vi kan skypa med ewe också Hon har ju flyttat. Flyttat till naturbruksgymnasiet i Töreboda. Det verkar som att hon trivs väldigt bra där. Vi får hoppas att hon gör det iallafall.

Men nu ska jag spela lite.

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 11:24

Frida har nyss gjort två hål till, så hon har lika många som mig nu!

Skönt.

Vi har ätit frukost nu också, jag åt en halv vattenmelon, och hon åt lite hönökaka med philadelfia på. MUMS!

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 10:05

Godmorgon på er!

Idag vaknade jag otroligt nog först!

Fast klockan var bara halv tio. Vi får se vad som händer idag.

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 17 augusti 2012 00:06

Jag och Frida har nyss varit lite gulliga och suttit och spelat spyro på ps3 och ätit popcorn, jag tyckte faktiskt det var lite gulligt. Men nu blir det väl att sova.

LOVEXOXO


Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards