beaaswenssonn

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 24 augusti 2012 22:31

Ligger just nu i Ewe's mormors säng och chillar. 

I skolan idag var det lugnt. Vi slutade klockan två, och jag bestämde mimg för att stanna i Hja för att sedan sova hemma hos Ewe.

Men ett problem,, jag fick vänta på henne i 3 timmar innan hon kom fram. Det var så otroligt segt, så jag trodde jag skulle dö. Och ingen var social heller. Så jag har pratat med henne i typ 2 timmar idag. 

Men jag orkar inte blogga mer nu, puss!<3

Av Beaa Swenssonn - 24 augusti 2012 06:37

Haha strunta i min sämsta rubrik, jag vet inte vad jag ska skriva där uppe längre, så det blir det jag kommer på!   

Idag är det ju då skola igen, och jag tror att våran första lektion är slöjd.. Men det får jag se. Måste ha med mig några lappar till skolan som mamma får skriva på. Men det klarar la hon av!

Förlåt för att jag inte gjorde något mer inlägg igår, men jag och mamma kollade på P.s I love you, så det blev ganske sent, och sen orkade jag inte blogga :/

Haha kolla på det här, så otroligt bra. Åh jag vill seriöst träffa honom, och få hans autograf. Alltså en sådan här idé går inte att beskriva hur kul det är   


Haahah här är då även min video på min youtube kanal ;)

Men jaa.. Som det står, det är en vanlig dag för oss i början av terminen, eller ja, annars också..

Typ bara jag som ropar, för lilla Ponja typ skäms, och Frida börjar asgarva. Så det är ju ändå lite kul ^^


Jag kör på mjukisar idag igen.

LOVEXOXO♥

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards