beaaswenssonn

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 2 augusti 2012 19:48

Här är då bilden på skinnjackan, inte bäst, men ni kommer säkert få en eller flera mera, t.ex när jag har den på mig.

 

Love it.


Här är en bild på mig och Julia också som jag bara tycker är såå sööööt ;3

 


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 augusti 2012 19:08

Hej !

Jag och mamma har nyss kommit hem från en shoppingrunda i Knalleland. Hittade en helt underbar grej.

Köpte en skinnjacka, fakeskinn. Helt otroligt snygg. Love at first sight.Inga nitar på eller sådant. Men jag blev så kär. Och sedan när jag såg priset, blev det bara ännu mer underbart. 399 :- Länk hittar ni här.

http://www.hm.com/se/product/00723?article=00723-B

Kolla på den iallafall.

Snart blir det att äta mat, alla andra ska äta skinsås och pasta, men jag som är lite kräsen, äter hotdogs med pasta och ketchup.

Bloggar mer ikväll.


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 augusti 2012 15:57

Hej !

Idag har jag typ vart i soffan och vid datorn hela dagen, har nyss kollat på Gossip girl, ovh ska fortsätta göra det

LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 augusti 2012 11:34

Hot Anatomy - USA Bikini Set hos Mylovebasket Wonderland - Free Spirit Bottom hos Mylovebasket Miss Me - Linh Jeans hos Mylovebasket Serious Sally by Rut m.fl - Olivia It Shorts hos Mylovebasket Nelly Trend - Perfect Shorts hos Mylovebasket Svea - Svea Hood 3 hos Mylovebasket Sparkz - Tutti Singlet hos Mylovebasket Vila Basic - Officiel Long Wrinkle Tub hos Mylovebasket Ax Paris - Zebra Print Cross Tee hos Mylovebasket Ax Paris - Bold Skull Print Top hos Mylovebasket Zoe Karssen - Kiss The Future hos Mylovebasket Sisters Point - Ken Top hos Mylovebasket Religion - Feather Lady hos Mylovebasket Cheap Monday - Nomi Tank hos Mylovebasket M By M - Pink Top hos Mylovebasket VILA - Cleave 5 Pocket Coated Zip hos Mylovebasket Cheap Monday - Tight Peace Blue hos Mylovebasket Only - Boyfriend Chris Destroy Jeans hos Mylovebasket Wrangler - Courtney Harvard Worn Jeans hos Mylovebasket


Lite vill ha , om ni är intresserade av något så är det bara att klicka på bilden, så kommer ni till vart de säljs.


Blev sol iaf,

LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 augusti 2012 10:31

Hej !

Idag så vaknade jag och Chico vid halv 10 eller något. Chill, men vi låg kvar i sängen och busade, han var fortfarande trött, och jag hade inte lust att gå upp idag, det är inte fint väder idag. typ jätte mulet, och det känns som om det är åska i luften, ogillas stort.


Imorgon ska man se om Emma kan komma hit, eftersom vi ska till liseberg på Lördag ! Kommer bli underbart ! Det enda problemet jag har, är ju min otroligt jobbiga migrän,  den brukar slå till vid 1 på dagen på Liseberg, har fått den 3 år i rad nu, och hoppas att det har försvunnit, för jag har inte haft den sedan sist jag var där, alltså ett år sedan.
Någon som vet några bra tips ? Jag har ju vart inne och kollat upp min migrän, och den framkallas av ansträgning. Och det är ju bara jobbigt. Men vi tror att det kommer hjälpa med det här. Eller vi hoppas.

1. Sova mycket natten innan.

2. Äta mycket och nyttig frukost.

3. Inte springa till alla karuseller.

4. Om jag blir hungrig, ska jag söka upp mamma och pappa direkt, så att vi kan gå och äta.

5. ALLA snurrkaruseller sist. De senaste 2 timmarna.

Vet någon om det här skulle kunna hjälpa ? Isåfall kan ni ju alltid slänga in en kommentar.


Jag ska försöka åka kanonen, och atmosfear. Höjdskräcken har jag åkt, men vi ska testa atmosfear i år. Sen funderar jag på Gasten, men jag vet inte.

De enda karusellerna jag inte har åkt är:

*Atmosfear

*Balder (tänker inte åka)

*Kanonen

*Uppsvinget

*Uppskjutet

*Gasten (Fast den går man ju men..)


Jaja, ni får resultat på Söndag eller sent på Lördag kväll.


Pallar inte att blogga mer.


LOVE XOXO


Av Beaa Swenssonn - 2 augusti 2012 00:52

Hej !

Sitter nu och nördar skype med Alexander och Wishevatten, vilket liv man har. Typ dör här. Men jag bloggar i morgon.


LOVEXOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards