beaaswenssonn

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 22 augusti 2012 21:31

Hej Checkkar lite tv nu, så detta är troligen det sista inlägget ikväll.

Kollar på Dallas nu, helt kär i den serien!

Men det börjar snart. Go'natt sötnosar!

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 22 augusti 2012 17:38

Åh jag mår illa, har ont i huvudet och är så trött så jag tror att jag dör. Jag sov i en timme eller något förut.. Men mamma väckte mig och sa att jag inte fick sova mer..

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 22 augusti 2012 14:26

Hemma igen efter en dag i skolan. Vi har ju då haft vanliga lektioner idag.. Skönt!

 

Här är då vårat schema.. Det suger. På fredagen slutar vi ju klockan två. Men bussarna går inte hem förrens kvart över tre.. Så irriterande..

Men ja..

Alla dagar förutom onsdagar går bussarna hem kvart över tre, onsdagar går den hem kvart i 2..

 

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 22 augusti 2012 06:39

Go'morgon på er !

Snart ska jag dra till skolan.

Jag är ju en sådan person som inte äter på morgonen eller så.. För jag kan vara jätte hungrig, men jag kan inte äta, mår illa av att göra det. Så jag får ta med mitt kort till skolan och äta något sedan. Eller om det är god mat i skolan så för jag ju nöja mig med det.

Men hur ofta händer det..?


LOVEXOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards