beaaswenssonn

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 13 augusti 2012 22:08

Hej !

Imorgon blir det att dra in till Herrljunga klockan tio, för att gå på Herrljunga Marknad med Juliia och Jojo. Mamma kör mig hem till Juliia, så drar vi in sen !

Nu blir det att kolla klart på wallander !


Såg en bra text nyss. Värd att läsa.

Vackra ögon, vackert hår.
Där går tjejen ni aldrig får.
Indragen mage, ryggen sträckt.
Vem fan kom på ordet perfekt?

 

Och nej, jag har inte kommit på den.

 

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 13 augusti 2012 17:12

Åh ! Vet inte hur jag ska få tag i Frida, men ska se om jag kan ringa henne nu igen.

Har nämligen tänkt att hon ska sova här till onsdag, och i morgon drar vi till Herrljunga, för att gå på marknaden med Juliia och Jojo! Och imorgon hänger Juliia också med isåfall. Så jag hoppas jag får tag i Frida, och att hon kan.

Läs Frida's blogg http://FriidaGustafson.bloggplatsen.se och Juliias blogg http://teenagelifeofjuliia.devote.se/


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 13 augusti 2012 11:29

 


Allt detta och mycket mer finns på http://Bubbleroom.se/


Bilden har jag gjort själv. Så ta den inte.


LOVEXOXO


Av Beaa Swenssonn - 13 augusti 2012 10:51

Hej !

Idag är det ju måndag, och jag har typ nyss vaknat. Har inte sovit så bra i natt... Har vaknat flera gånger och nyss drömt en marddröm, så jag vet inte vad det handlar om..

Igår kväll/natt såg jag en jätte bra film, säkert jätte gammal, sleepover. Jag tyckte seriöst den var jätte bra !


Det är tre stycken som tycker att jag ska göra slingor, mamma, syrran och Frida, så jag funderar på att göra det.

Men vi får se. Kommentera vad ni tycker !


LOVEXOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards