beaaswenssonn

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 6 augusti 2012 23:20

Sitter nu i Frida's vardagsrum med Frida och chico, vi checkkar på Wallander-Jokern,

LOVE XOXO<3

Av Beaa Swenssonn - 6 augusti 2012 19:08

Hej ! 

Nu är vi då klara med att fixa Frida's rum, vi ska bara skriva en sak på hennes vägg sedan. Blir att skriva Dream med vit färg över sängarna.

Ni får bild när vi är klara i morgon, har fortfarande lite kvar att göra, men det blir att göra i morgon. 

Blev faktiskt otroligt nöjd, haha känns lite konstigt att säga att jag är nöjd med hennes rum, men det är gött. 

Vi ska fixa mitt rum någon dag också.

Som synd är att vi har glömt för och efter bild på rummet, men ni får iallafall se resultatet. 

Idag har vi ätit makaroner, falukorv och ost, haha jag är lite konstig, men jag har ost på makaroner :s

Vänj er ;)

Nu blir det att chilla framför tv:n och datorn resten av kvällen. Och det är skönt :3

 


Sitter och myser med min lilla Niniis som jag fick upp på liseberg. 

Stolt här ;)


Men ni får mer inlägg sen, okey ..?


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 6 augusti 2012 09:24

Hej ! Ett inlägg till nu då, glömde ju skriva att Chico blir 5 månader idag ! Grattis till honom ! 

                                                   


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 6 augusti 2012 09:01

Hej!

Vi vaknade typ nyss, chill. Ganska gött, Vaknade av att Frida hade huvudet precis framför mig, så jag blev typ rädd. Hon busade med Chico, så det var inte konstigt att jag vaknade.

Men ah, idag blir det att städa FRidas rum... försöka kasta ut lite saker+möbler, fårse hur mycket bet blir, ni kan få en sådan före och efterbild om ni vill.

Igår kväll så försökte vi få bort tusch från hennes väggar, hon har ju ett målat rum, så vi har kladdat en hel del. Och det gick bort, med cilitbang, jätte bra !   

Här får ni då min favoritlåt för stunden. 

LOVEXOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards