beaaswenssonn

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 8 augusti 2012 21:28

Hej! 

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen,men jag har inte haft lust att hålla på med internet idag.

Idag har vi vart ute den största delen av dagen, chill. Även när det spöregnade.Vi bestämde oss för att springa i regnet med Chico, och sen kom vi på att vi kunde duscha ute, med kläder på såklart ;)

Men det slutade regna när vi hade i schampoot, så vi gick ner till hennes lilla "damm/pool" i trädgården och doppade huvudet och badade. Kul. :)

Sen har vi ätit korv med bröd, och sen har vi bara chillat. Och satt upp ett tält, ja, vi är galna, vi ska tälta inatt ;)

Vi får se hur det går med Chico, hoppas det går bra iallafall, och det tror jag. 

Men nu ska Friidaa blogga (http://FriidaGustafson.bloggplatsen.se) Läs hennes blogg, sjukt bra. <3


 

LOVE XOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards