beaaswenssonn

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 7 augusti 2012 21:52

Hej  ! 

Vi har nyss kollat på en film, eller jag, för Frida nördade datorn, som vanligt, love u chick ;)

Kollade på Pladge this, och den var sjukt bra, ett film tips. Paris Hilton i huvudrollen.

Den handlar om tjejer och killar såklart, som går på College, och där finns ju då en tjejklubb som heter Gamma Gamma, som då Victoria English (Paris) styr över, hon är då president. Hennes dröm är att Gamma Gamma ska få vara med på omslaget av en populär tidning. För att vara Världens sexigaste Tjejklubb.

Riktigt filmtips där ni ;)

Vi åt pizza till filmen, som vi gjorde strax innan Min blev otroligt stark, men god. Frida lyckades också bränna dem, eftersom hon sa "osten är inte smält" men den smälte inte mer sen, dumbass.  

Mys ikväll alltså, jag åt typ en pizzabit också, blev mätt...


Har också bestämt mig för att sluta med alla godsaker (godis, chips, nötter, dricka osv..)Får se hur bra det går. Viktminskningen ska starta nu ;)


Frida håller på att tjata "social du är då" osv..



LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 7 augusti 2012 12:57

Hej ! 

Har nyss ätit brunch, spaghetti m. köttfärsås, och sen listade vi ut att det skulle blivit jätte fult om vi hade gjort det, eftersom vi inte är "proffs" osv..

Men nu ska jag spela. 


LOVEXOXO!

Av Beaa Swenssonn - 7 augusti 2012 10:15

Hej !

Idag är det ju då Tisdag. Och det är skönt, jag tror inte att det blir att åka hem idag heller, men vi får se. 

Frida sitter just nu och spelar Plants vs Zombies, jag fattar inte varför jag visade henne det spelet. Så dumt gjort av mig. 

Men idag blir det la att fixa det sista i hennes rum och bara chilla vid datorn. Gött.

Vi får hoppas att det blir fint i hennes rum, ni får bild sen. Men var beredda på den fula målade färgen i hennes rum, den bruna...

Än så länge är vi båda nöjda.

Men ah, idag mår jag bra. Och det är bara underbart. Lite trött, men piggare blir jag troligen under dagen. Eller vi får hoppas det iallafall.

Chico somnade precis brevid mig, gulligt  !  


Men okej, ni får mer inlägg sen.


LOVEXOXO ♥

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards