beaaswenssonn

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 9 augusti 2012 22:03

Hej sötnosar ! 

Idag har jag varit med Evelina och Friida i Ljung och Annelund, kolla Frida's blogg http://FriidaGustafson.bloggplatsen.se/

Det har varit sjukt kul att vara med dom, har träffat Bella och Annie också, sjukt söta tjejer ! ♥ 

Vi har ätit pizza, eller vi åt pommesfrite tallrik, mums, fast otroligt tjockt..

Sen har vi bara gått runt i Ljung och Annelund, haha och Mörlanda, men det är ju typ samma sak alltihop. 

Jag har haft en sjukt trevligt dag med mina babes. 

Vi kom dit vid typ tre, och åkte hem vid ca halv nio. Chill dag.

Inatt blir det att sova i tältet igen, myyys  !

Imorgon åker jag hem, och det är skönt, för har typ inte vart hemma på en vecka, bara en natt :s 

Då får jag också en mobil, och får spela på min account på plants vs zosmbies. 

Min mobil är ju då sönder, blö.. Halva skärmen har lossnat, och det är bara segt :/

 

 

 

Men jag bloggar kanske i kväll, men jag lovar att blogga i morgon ! 

 

LOVE XOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards