beaaswenssonn

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 18 augusti 2012 19:48

Hej!

Har nyss kommit hem från skogen och plockat svamp. eller jag var mest där för att plocka blåbär, som jag inte ens gillar, men jag hittade 10 stycken sammanlagt, och jag var ute i en timme.

Så dåligt kan det ju gå..


Imorgon har vi ett litet problem med våran resa till Herrljunga för att senare dra ner till Göteborg.

Det är så att Frida hade sagt till mig att hennes föräldrar kunde hämta mig vid ett imorgon så åker vi till Herrljunga station. Men nu säger hon att hennes föräldrar ska åka bort. Så dem kan bara köra på förmiddagen om hon de kan släppa av Frida här. Men vi ska ju ha kalas klockan 11 på morgonen. Så det blir jobbigt.

Och på kvällen vet vi ju inte om dem har kommit hem.. Så då vet vi ju inte om de kan köra hem oss från Herrljunga.

Mamma vill inte behöva köra två rundor. Det är mycket lättare om de skulle köra båda rundor, eftersom de tar vägen förbi oss. Eller ungefär.

Fast.. Ja, ni får svar senare om hur vi gör.

Frida är ju på kräftskiva just nu också.

Men nu ska jag titta på tv:n här, Lördagsmys!


LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 18 augusti 2012 17:17

Ska bli underbart att dra till Göteborg i morgon.

Finns det några man kan se på Rixfm festival tro..?

Kommentera gärna ni som ska dit.

Ni som inte vet något om det, ni kan läsa mer på http://festival.rixfm.com


Nu ska jag nog gå och duscha sen blir det la att nörda datorn hela kvälolen..

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 18 augusti 2012 10:43

Hej!

Inatt har jag inte sovit så bra, jag har vaknat flera gånger om.. Jätte jobbigt..

Men jag är glad idag, eftersom vi har kollat tågtider och planerat allt ihop inför morgondagen. Det är helt underbart!


Längtar så mycket!

Och nii...

IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE EWE 16 ÅR!

Gratta henne i kommentarer så är ni gulliga !

 

Ganska kul faktiskt. Eller och Lena har namnsdag idag, och både jag och Frida heter Ellen, så alla vi tre har något att fira idag!

 

LOVEXOXO


Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards