beaaswenssonn

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Beaa Swenssonn - 3 augusti 2012 15:05

Herregud, mitt liv blev nyss mycket bättre. Vi ska åka och kolla på en bil snart! Nissan Juke, sportmodell. Herregud, den är såååå snygg. Kärlek till den.

så coolt, för att mamma såg 5 stycken "jukes" på en dag, sen igår när vi hade handlat i annelund, så såg vi en vit nissan juke, sportmodell, stå på samma parkering. Då bad mamma mig och ta kort på den och skicka till pappa och skriva "Nejmen, där står ju våran bil" Haha ! Och det är ju precis en sådan mamma vill ha, en vit.

Oh, love my life.

Ska försöka få tag i Frida också, och fråga om hon vill vara hundvakt i morgon när vi åker till Liseberg, hoppas !

Eftersom hon känner till vårat hus bäst, och hundarna bäst.

Men nu ska vi snart åka, så jag får göra mig i ordning.


LOVE XOXO

Av Beaa Swenssonn - 3 augusti 2012 09:45

Godmorgon !

Nu är det ju då Fredag och det är bara skönt, idag vaknade jag och Chico halv 10 ungefär, sen har jag inte hunnit göra så mycket. Men idag blir det iallafall att åka till Emma och sova där, så åker vi till Liseberg till Lördag, våra familjer är så bra kompisar,haha, så vi åker med deras familj, och detta året testar vi också att byta barn jag sover hos Emma, Emma's storebror Pontus sover här.

Kommer bli helt underbart kul ! Men jag måste ha hjälp med kläder :s


Ska jag ha detta..? Skinnjacka..?

 



Eller detta..? En typ tröja, vet inte hur jag ska beskriva den,,

   

Och där var ju då baksidan på tröjan.

Skriv på kommentar vad ni tycker!


LOVE XOXO

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards