beaaswenssonn

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Beaa Swenssonn - 6 september 2012 16:47

Alltså jag är så ledsen, för att jag inte har bloggat idag ! Förlåt så hemskt mycket!!!

Just nu sitter jag hemma hos Frida och vi håller på att göra i ordning wok och ris, haha älska maten   

Idag i skolan hände faktiskt typ ingenting.. Ganska segt. Men en sak var ju såklart skön, på spanskan var jag så trött, så min lärare sa till mig att jag inte behövde jobba. Hehe

Jag ska hem vid sju, och jag och Frida ska kolla om hon kan sova hos mig då ! Skulle ju vara jätte kul, eftersom jag ska ut med Chico idag, och jag vill inte gå själv..

Btw..


CHICO FYLLER ETT HALVÅR IDAAAG!!!!!  


xoxo♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards