beaaswenssonn

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 23:16

Nu får man la krypa till sängs då..

Bloggar i morgon på morgonen.

Glöm inte facebook sidan bara !

http://www.facebook.com/BeaaSwenssonnbloggplatsense?ref=ts

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 22:58

Har fixat lite nytt till bloggen.

Den facebook sidan är ju en sak.
DEt skulle betyda guld om ni gillade den!

http://www.facebook.com/BeaaSwenssonnbloggplatsense

Sen har jag fixat en mejl också !

Så om det är något ni undrar över, som ni inte vill ska komma ut på bloggen. Så kan ni bara mejla mig!

BeaaSwenssonnblogg@hotmail.com

Ska nog fixa lite mer i morgon, b.la en ny design.

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 22:28

Det finns nu en facebook sida, som ni jätte gärna får gilla!

DEt skulle hjälpa mig med min dröm otroligt mycket ! 

www.facebook.com/BeaaSwenssonnbloggplatsense

Så ta er tid och klicka på gilla (går ju bara för er som har facebook men)

Det är guld värt!

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 21:30

Hej !

Här sitter jag, happy girl, eftersom mina två bästisar inte bråkar längre (y)

Det är jätte skönt, de har bråkat i ungefär ett halvår nu.. Herregud, men nu har det löst sig!

Jag ska nog snart gå och lägga mig så att jag orkar med skolan i morgon, måste ju det vet ni väl;)

Imorgon har vi svenska första lektionen, språk andra. Jag har ju då spanska, och jag gillar det!

Vet att vi har elevensval någon gång underdagen också, har bild på det. Och det är skönt..

Mitt facebook laggar, så jag håller på att installera firefox nu..

Men vi hörs i morgon, okej ? ^^

LOVEXOXO♥

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 19:54

Hej !

Som ni kanske märkte, så kommer jag nog aldrig att lära mig skriva  Julias blogg..

Men en bild på mig och henne här då ;)

 

Hahaha jaa.. Här är iaf hennes blogg..

http://Teenagelifeofjulia.blogg.se


LOVE U GIRL!♥

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 16:01

Har ju varit så duktig och varit i kyrkan, det var ganska segt om man kan säga så..

Men konfirmationen ska nog bli kul !

Vi åker på världens roligaste läger, vidablick. Ligger utanför Jönköping, jag har varit där en gång innan och det är helt underbart!

Nu sitter jag här vid den nya datorn (y)

Den är sjukt snabb, min brorsa tyckte att den var seg, jag bara "ah eller hur?"

Haha men kom igen, vilken dator tycker jag inte är snabb, efter alla som jag har haft..?

Men vi hörs senare, ska utforska datorn nu.

LOVEXOXO♥

Av Beaa Swenssonn - 2 september 2012 09:43

Morgon på er!

Igår kväll var det lite segt, för klockan tio började mamma och pappa titta på film, så vi kunde inte spela igår.. Filmen var klar klockan 1, och då var vi tvugna att sova.. Så det blev inget mer bloggande igår.. Vi hade ju tänkt att dygna, men föräldrar är bra på att förstöra det där..

Klockan elva ska vi ju till kyrkan idag, för att få information om konfirmationen. Frida gick inte klart sin konfirmation förra året, så hon går i år med mig istället, och det är ju snällt! Johanna ska också gå, så vi blir 3 sötnosar som går!

Nu har jag nyss fått ett besked också, "Frida ska hem efter kyrkan idag, ni måste plocka ner tältet nu"

Åh lite elakt..

Men livet går la vidare. Eller det var inget. Mitt liv krashar, jag dör. Andas inte mer. Blö.

Men puss på er, jag är sur nu så att..

 

LOVEXOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards