beaaswenssonn

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Beaa Swenssonn - 5 september 2012 20:57

Jag är en tuff, brud, i lyxförpackning, en tuff, brud i snyggt fodral. Ett litet stycke dynatmit, maskerad till socker bit..

Nej. Skojade bara med er.

MEn jag känner mig faktiskt tuff, spelat alla fyra slender nu!

Här är "läskighetsplaceringen"

1. Skogen, helt klart läskigast. Pågrundav att du går i en skog, en jätte svart skog. Du har en ficklampa, och går omkring och letar efter lappar. Ficklampan kan slockna, och helt plötsligt står "slender man" precis framför dig och du förlorar..

2. Elementary. Du kan vara inne i ett hur och ute på en gård. På detta har du en ficklampa, som slocknar nästan direkt.. Du letar efter teddybjornar, som är blodiga och sitter fast på väggen, slender man kommer som i skogen , precis framför dig..

3. Sanatorium. Sjukt scary, har bara spelat det en gång. Spelade i ca 10 sekunder sen sa Frida till mig att spela skogen..

4.Hospice Det händer typ ingenting på det.. Du letar efter lappar i korridorer. Vet inte vad det är för byggnad. Det läskigaste är typ att  varje gång du hittar en lapp, blir banan större. Och han blir snabbare och snabbare. Han är överallt när du vänder dig om, han kommer också närmare dig ...

Men det läskigaste med alla spelen, det är musiken som är samtidigt.. Man dör. Seriöst..


xoxo

Av Beaa Swenssonn - 5 september 2012 18:28

Hej !

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft något bra tillfälle att blogga idag..

Frida har nyss åkt hem och jaa.. Vi hade lite kul ;)

Vi laddade ner slender och spelade, haha jätte kul. Jag tjöt till lite ibland, men jag är så lättskrämd. Musiken gjorde det bara ännu värre. Men efter två gånger, så var det inte läskigt. Då var det bara kul !

Båda jag och Frida lyckades samla ihop fem av åtta lappar. Sen helt plötsligt, kom han bara fram om man förlorade. Man kunde gå i en korridor och så helt plötsligt står han där, utan att man vänder sig om.. Men kul hade vi ;)

Jag kör Jockiboi's replik när han spelar det "jag vart ju inte rädd" Haha, ja herregud.

Nu ska jag fixa lite mer så att min blogg syns lite i Sverige.

Glöm inte facebook sidan !

http://facebook.com/Beaaswenssonnbloggplatsense

Kisses!♥

Av Beaa Swenssonn - 5 september 2012 11:17

Förlåt för sämst uppdatering!
Datan laggar som vanligt..
Sitter och äter osv...
Loveu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards