beaaswenssonn

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Beaa Swenssonn - 4 september 2012 18:58

Jaa.. Datorn har vart lite konstig idag igen då. Men jag får väl överleva som vanligt!

Har nyss varit nere och ätit mat, köttfärslimpa fick det bli. Underbart gott!

Och mitt ljud på skype är fortfarande helt cp.. Går inte ens att höra när man ringer någon, så jag har väl ställt in något..

Ge mig tips!

Glöm inte facebook sidan heller !

http://Facebook.com/BeaaSwenssonnbloggplatsense

Gilla och sprid, så är ni fan bäst !

Blir så glad om jag ser att någon som jag inte har på facebook gillar !   

Har just nu 16 gillningar tror jag ! (En av dom är ju jag)

Ha det så bra så hörs vi.

XOXO

Av Beaa Swenssonn - 4 september 2012 11:46

Snart har jag första lektionen på hela dagen, har haft fyra timmars rast snart!
Blog u later;*

Av Beaa Swenssonn - 4 september 2012 08:17

Sitter i korridoren med Manda och Nelia, för vi har inställd spanska! Glad tjej!
Julia är lite avundsjuk för att hon har lektion!
Man blir glad när sådana lappar sitter på dörren, som gäller en själv.

LOVEXOXO

Av Beaa Swenssonn - 4 september 2012 06:43

Godmorgon på er!

Idag så har jag inte hunnit göra så mycket, jag drömde om att en kille hängde sig själv. Och sånt klarar jag inte av.. Så hemskt.

Speciellt när ens f.d kompis från stockholm låtsas vara sin bror och säger att hon har tagit självmord. Sen så får jag reda på att hon inte ens har en  bror!

Blev så ledsen när hon sa att hon hade dött, jag grät mig till sömns flera nätter. Men hon bara ljög. Vilken idiot va ?

Men åter till något roligt att skriva om!

Idag har vi första lektionen språk. Då har jag ju spanska, sen efteråt har vi hemkunskap, och det är ju alltid kul, eller hur ?^^

Men nu får jag gå ner och göra mig i ordning det sista.

LOVEXOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni kollar in på min lilla blogg.
Jag har en dröm, och det är att bli en känd bloggerska.
Jag hoppas att ni hjälper mig med det.
LOVE XOXO♥

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Guests !♥♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen ?♥
 Perfekt!♥
 Finner den intressant, men det saknas något..
 Vet inte, är inte så engagerad av den.
 Tidsfördriv.
 SKITKUL! Sluta aldrig blogga!!♥♥♥♥♥
 Gör om din design så blir den bra;)
 Ha mer frågor och sådant.
 Jag ska göra den populär baby ! ♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards